פתרונות לעבודה בגובה

צריכים ציוד ומתקנים לעבודה בגובה? הגעתם למקום הנכון!

בטיחות בעבודה היא הבסיס לשמירה על בריאות העובדים שלכם ועל היכולת של החברה או העסק שלכם לפעול באופן רציף וללא עיכובים מיותרים. פתרונות לעבודה בגובה כוללים בין היתר ציוד מגן לעובדים בגבהים ומתקני הרמה. השימוש בציוד ומתקנים לעבודות בגובה הוא יום יומי עבור חברות וקבלני עבודות בכל רחבי הארץ, בין אם זה לעבודות בנייה ותעשייה ובין אם זה לעבודות תחזוקה של מבנים ותאורת מבנים.

ציוד מקצועי לעבודה בגובה בהתאמה אישית

ציוד מקצועי לעבודה בגובה צריך לעמוד בתקנות המחמירות ביותר ולעבור בדיקות תקינות ואיכות לפני שהוא נשלח אליכם. כאשר אתם מזמינים ציוד לעבודה בגובה, יש לכם אפשרות לשכור את הציוד לפי שעות או ימים ולהתאים אותו לדרישות העבודה שלכם. אם אתם מבצעים עבודות סנפלינג ללא מכונות, יש לכם אפשרות לשכור או לקנות ציוד מגן מקצועי לשמירה על בטיחות העובדים ומניעת פציעות. בעבודות בגובה לא ציוד סנפלינג, תוכלו להשתמש במתקני הרמה כמו במות הרמה ולבחור את הסוג הנדרש לכם לעבודות.

מתקני הרמה לעבודות בגובה להשכרה לפי שעות

שירות השכרה על פי שעות לציוד עבודה בגובה הוא הפופולרי ביותר. השירות חוסך לכם את הצורך בקניית ציוד יקר ובתחזוקה שלו. בנוסף לכך, תוכלו להינות משירות תחזוקה מקצועי לאורך כל שעות השכירות עם צוות מיומן ומקצועי אשר יהיה זמין עבורכם לתפעול תקלות. אם אתם זקוקים להדרכה מקצועית עבור העובדים שלכם לשימוש נכון ובטיחותי בציוד לעבודה בגובה, תוכלו לקבל אותה כשירות משלים להשכרת הציוד. התמחור נקבע על פי סוג הציוד והמתקנים הנדרשים להשכרה ואת מרחק השינוע שלהם ממרכז האספקה עד למפעל או לאתר העבודות שלכם.

פתרונות לעבודה בגובה דרך חברה מובילה

לקבלת פתרונות לעבודה בגובה מומלץ לפנות רק לחברה מקצועית המתמחה בייבוא של ציוד מתקדם לעבודה בגובה העומד בתקן האירופאי 280. החברה המובילה כיום בישראל בתחום היא חברת NRG במות הרמה בע”מ המספקת ציוד להשכרה ולמכירה למאות מפעלים ובתי עסק באיזורים נרחבים בארץ. המרכז התפעולי של החברה ממוקם בעיר אור יהודה ומאפשר אספקה מהירה של ציוד מקצועי לכל איזור המרכז, הדרום והשרון במחירים נוחים במיוחד.

השירותים שלנו
Call Now Button