השכרת פיגום נייד

מחפשים פיגום נייד בהתאמה אישית? יש לנו פתרון בשבילכם!

עבודות בגובה המתבצעות לצורכי תחזוקה ושיפוצים, יכולות להתבצע על גבי פיגומים איכותיים העשויים אלומיניום. הפיגומים השימושיים ביותר כיום הם הפיגומים הניידים, המגיעים במבנה מודולרי הניתן להרכבה באתר העבודות שלכם. השכרת פיגום נייד מאפשר לכם לבחור את מספר הימים להשכרה ולחסוך את ההוצאה הגבוהה על קנייה של פיגומים. מכיוון שהמתקן הוא מודולרי, ניתן להתקין אותו בהתאמה מושלמת לגובה ולרוחב הנדרש לכם ולהתאים את המתקן למספר העובדים אשר יעמדו עליו בזמן העבודות.

פיגום נייד להשכרה מאלומיניום איכותי

פיגום נייד להשכרה מעניק בטיחות מלאה לעובדים שלכם בעבודות בגובה וחייב לעמוד בתקני בטיחות מחמירים ביותר. חומר הגלם ממנו הוא עשוי משלב בין לוחות עץ או מתכת לבין מוטות העשויות אלומיניום. בדרך זו, ניתן לבנות פיגום נייד איכותי אשר יוצב על גבי גלגלים וניתן יהיה להזיז אותו באופן ידני לכל מיקום הנדרש לכם. הפיגומים הניידים מגיעים בדרך כלל לגובה מקסימלי של 10 מטרים וניתן להתקין עליהם מספר משטחים לעמידה במתקן אחד. כלומר, אם יש צורך לבצע עבודות בגבהים שונים באותו מקום, ניתן להציב 2 משטחים או יותר בתוך הפיגומים הניידים ולאפשר ליותר עובדים לעבוד על הפיגומים באותו זמן בגובה שונה.

התקנת פיגום נייד במחיר משתלם במיוחד

מכון התקנים הישראלי מאשר את חומרי הגלם מהם עשויים הפיגומים הניידים בכדי לוודא כי הבטיחות של העובדים שלכם היא מלאה. כיום, ניתן למצוא גם פיגומים ניידים בעלי מנגנון הזזה חשמלי לשימוש נוח יותר לשינוי מיקום הפיגומים. המחיר להשכרה תלוי במספר הימים שבחרתם ובסוג הפיגום. בנוסף לכך, המרחק בין מקור האספקה לאתר העבודות שלכם יכול גם להשפיע על מחיר השינוע וההתקנה של הפיגומים. ניתן לשכור את הפיגומים ליום אחד ועד למספר חודשים, על פי הצרכים שלכם.

יצירת קשר להשכרת פיגום נייד

קיבלתם החלטה לשכור פיגומים ניידים? רוצים לקבל הצעת מחיר? השכרת פיגום נייד מומלץ להזמין דרך חברת NRG במות הרמה בע”מ הנחשבת לאחת החברות המקצועיות בישראל בתחום העבודות בגובה. צוות החברה יכול לספק לכם את הפיגומים האיכותיים ביותר העומדים בתקן האירופאי והישראלי ולשנע אותם אליכם במחיר נוח והוגן במיוחד.

השירותים שלנו
Call Now Button