השכרת מתקני הרמה לגובה

מתקני הרמה הפכו כבר מזמן לביטוי שגור וחלק בלתי נפרד מן עולמות העבודה בגובה. אנו רואים בשנים האחרונות עליה בצורך במתקני הרמה איכותיים העומדים בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר. כיום אנו רואים מגוון רחב של מתקני השכרה בגדלים ובפונקציונאליות משתנה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות מתקני הרמה להשכרה – בדיוק לשם כך  NRG במות הרמה פה לעשות לכם מעט סדר.

מתי אנו נרצה להשתמש במתקני הרמה להשכרה?

אנשים רבים תוהים מתי הלכה למעשה הם ירצו להשתמש במתקני הרמה להשכרה. כיום אנו רואים היצע רחב ומגוון של מתקני הרמה המיועדים למלאכות שונות. אנו נרצה לרוב להשכיר מתקני הרמה כאשר אנחנו מתכננים לבצע עבודות בגובה – אלו יכולות להיות עבודת גיזום עצים, התקנת מערכות בגובה, שיפוצים, שילוט ומלאכות נוספות אשר דורשות מאיתנו להגיע אל גבהים בצורה בטיחותית ויעילה.

מה הם השימושים העיקרים במתקני הרמה?

אנו רואים מגוון רחב של שימושים במתקני הרמה, אנשי מקצוע רבים מוצאים את עצמם משתמשים במתקני הרמה אלו למלאכות רבות. בין המלאכות אנו רואים – עבודות בגובה הדורשות פתרון איכותי ובטיחותי, גיזום עצים, עבודות ניקיון הנעשות בגובה, עבודות חשמל, תשתית ואינסטלציה, התקנה של מערכות מיזוג, התקנה של גופי תאורה. אלו הם רק חלק מן השימושים העיקריים והלכה למעשה מתקני הרמה אלו מתאימים לכל עבודה הנעשית בגובה.

אנו רואים קבלנים, יזמים, חברות בנייה, משקי בית פרטיים ולא מעט מוסדות ממשלתיים ורשויות מקומיות המשתמשות במתקני הרמה לשם ביצוע משימות שונות.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במתקני הרמה

מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו נחשפים אל עשרות ואף מאות חברות לצד נותני שירות אשר נותנים את האפשרות להשכיר מתקני הרמה, אך יחד עם זאת אנו רואים חשיבות בהשכרה אך ורק מחברה המתמחה במתקני הרמה. חברה זו תדע לאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם ולהתאים עבורכם את מתקן ההרמה הטוב ביותר עבורכם, כמו כן אנו נוכל להיות רגועים ולדעת שהחברה פועלת ללא לאות על מנת לספק את השירות הטוב ביותר וכל מתקני ההרמה עוברים בדיקות איכות, בטיחותיים ועומדים בכל תווי התקן הישראלים והאירופיים כאחד.

מה המחיר של מתקני הרמה להשכרה?

אחרי לא מעט לבטים החלטתם שאתם מעוניינים להשכיר מתקני הרמה איכותיים לשם ביצוע הפרויקט ו/או המלאכה הנדרשת. אך יחד עם זאת אתם תוהים מה הם המחירים של מתקני הרמה להשכרה. כאשר אנחנו מדברים על מחיר של מתקני הרמה אנו רואים מגוון רחב של משתנים – החל מפתרון ההרמה שתבחרו, פונקציונאליות, בטיחות, כמות הזמן שתדרשו להשכיר את מתקן ההרמה ומשתנים נוספים. לכן אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לשכור מתקני הרמה תהיה יחד עם חברה המתמחה בתחום אשר תאפיין את הצרכים שלכם ותתאים עבורכם הצעת מחיר מסודרת ומפורטת המותאמת אישית עבורכם.

כיום אנו רואים היצע רחב ומגוון של מתקני הרמה בגדלים, פונקציונאליות ועיצוביות משתנה המתאימים לצרכים שונים.

השכרת במת הרמה מחיר משתלם במיוחד

שירות השכרת במת הרמה מחיר משתלם תוכלו למצוא דרך חברה מקצועית המייבאת את במות ההרמה לישראל מהמפעלים הגדולים ביותר בעולם בתחום. שירות השכרת מתקני הרמה לגובה מוצע לכם במחיר על פי זמן ההשכרה, כאשר ניתן להתאים את תקופת ההשכרה לתקציב מוגדר בראש בצורה נוחה שתשאיר לכם פתח להוספת ימי השכרה נוספים לבמת ההרמה. בין הסוגים השונים, ניתן למצוא במות הרמה מספריים הנחשבות לנפוצות במיוחד ובמות הרמה עם זרוע, היכולות לשמש בצורה יעילה לעבודות איטום לקירות חוץ במבנים ולביצוע גיזום של עצים וענפים.

השכרת במה חשמלית הידראולית

במות חשמליות הן במות ההרמה הנפוצות ביותר היום והם פועלות על מנוע חשמלי חסכוני ושקט במיוחד. היתרון העיקרי של השכרת במה חשמלית, היא היכולת של הבמה לפעול הן בתוך מבנים סגורים והן בשטחים פתוחים. בישראל ניתן לראות סוגים שונים של מחסנים, כאשר חלקם בנויים בחלל סגור וחלקם בחלל פתוח. השימוש בבמה חשמלית במתקן סגור, מאפשר לבצע עבודות שינוע והרמה ללא זיהום של האוויר בתוך המבנה, בשונה מבמות ההרמה הפועלת על מנוע דיזל.

זקוקים לשירות השכרה של מתקני הרמה?

מתקני הרמה יכולים לשמש אתכם למגוון רחב של עבודות בגובה, החל מעבודות הקשורות לתחום הגינון ותפעול תקלות חשמל ועד לעבודות שיפוצים ותחזוקה של מבנים. השכרת מתקני הרמה לגובה מאפשרת לכם להינות מציוד מקצועי, חדיש ובטיחותי במחיר נוח מבלי לקנות מתקן חדש בהוצאה גבוהה. מתקני ההרמה יד 2 המוצעים להשכרה, מחויבים על פי חוק לעמוד בתו התקן הישראלי ולהעמיד תנאי בטיחות מקסימליים עבור העובדים שלכם לאורך כל שלבי העבודות בגובה עם המתקן.

אמרתם מתקני הרמה להשכרה – אמרתם NRG במות הרמה בע”מ

חברת NRG במות הרמה בע”מ נחשבת לאחת מן החברות המובילות, הותיקות והמתקדמות ביותר בשוק. החברה פועלת ללא לאות לספק ציוד לעבודה בגובה לרבות מתקני הרמה להשכרה העומדים בתקני הבטיחות האירופאים המחמירים. החברה נותנת לכם ליהנות משירות מהיר ויחס אישי לצד מגוון רחב והיצע גדול של כלים.

זה הזמן שלכם לבחור נכון – זה הזמן שלכם לבחור NRG במות הרמה בע”מ

השירותים שלנו
phone icon
phone icon Whatsapp icon