במת זרוע מפרקית

במת הרמה זרוע פרקית, או במת זרוע מפרקית, היא במת הרמה בעלת זרוע ארוכה המכילה מפרקים, המאפשרים הפעלה נוחה ויעילה של הזרוע לצורך עבודות מאתגרות בגובה. הייחודיות של במת הרמה מסוג זה טמונה במפרקים הרבים שלה, שמאפשרים קיפול של הזרוע ושימוש בזרוע גם כשהיא פתוחה באופן חלקי וגם כשהיא פתוחה באופן מלא, המאפשר להשתמש באורכה המלא. קיימים בשוק סוגים שונים של במות זרוע מפרקיות, המתאימות עבור מגוון רחב של עבודות. לפני שבוחרים במת זרוע מפרקית, חשוב להכיר את כל הסוגים הקיימים, כך שתהיו בטוחים שאתם עושים את הבחירה המתאימה ביותר עבורכם.  

סוגים של במת זרוע מפרקית 

במות זרוע מפרקית לרוב מתחלקות לשני סוגים: אלה שמופעלות על ידי מנוע חשמלי ואלה שמופעלות על ידי מנוע דיזל. כל סוג יכול להתאים לאופי עבודה שונה, כך שחשוב להכיר את המאפיינים של כל אחד מהם. במת הרמה זרוע פרקית המופעלת על ידי מנוע חשמלי אינה מצריכה תדלוק, מה שמאפשר זמן עבודה ארוך יותר, ללא הפסקות לצורך תדלוק. נוסף על כך, מנוע חשמלי נחשב שקט יותר ממנוע דיזל ולפיכך יתאים יותר לעבודות במקומות סגורים המצריכים יותר שקט. לעומת זאת, במה המבוססת מנוע דיזל מתאימה במיוחד לעבודה בחוץ, כמו בנייה וחקלאות, כיוון שהיא מסוגלת לנוע בתנאי שטח מורכבים, כמו שטחי עפר – ובשל הסיבה שהרעש המשמעותי יותר יורגש פחות. עם זאת, עבודה עם מנוע דיזל מצריכה הפסקות לצורך תדלוק ולכן פחות תתאים לעבודה ממושכת ורציפה. 

לאילו עבודות היא מתאימה? 

במת זרוע מפרקית מתאימה לעבודה בגובה, במיוחד בתנאים שבהם הגישה מוגבלת, כמו עבודות גיזום בין ענפי עצים מסובכים, עבודה במרפסות ועבודות בניין נוספות. נוסף על כך, היכולת של במה המונעת על ידי מנוע דיזל לעבוד בתנאי שטח קשים הופכת אותה לאופציה מעולה עבור עבודות חקלאיות וכן לצורך כל עבודה בשטח המצריכה גישה לנקודה גבוהה. אם אתם מחפשים במת הרמה זרוע פרקית למכירה או להשכרה, אצלנו בחברת NRG במות הרמה בע”מ תוכלו למצוא מבחר רחב של במות הרמה מסוגים שונים, כולל במת הרמה פרקית למכירה ולהשכרה. צרו עמנו קשר ונשמח לייעץ לכם בבחירת במת הרמה.  

השירותים שלנו
Call Now Button