במת הרמה חשמלית

בטיחות השימוש בבמת הרמה חשמלית

כשעובדים בגובה אין דבר חשוב יותר מאשר שמירה על הבטיחות בכדי למנוע אסונות מיותרים. כדי לעבוד בצורה הבטוחה ביותר חשוב לעשות כל מה שביכולתנו ולהשתמש אך ורק באמצעים הביטוחתיים ביותר. כל במת הרמה חשמלית שאנו מספקים עומדת בתו התקן האירופאי המחמיר ועברו את כל מבדקי האיכות הנדרשים. כל הבמות בנויות ממתכות חזקות המבטיחות גם יציבות בעבודה בגובה בזכות מעקה בטיחות מקיף למניעת נפילות. אנו מציעים במת הרמה חשמלית במחיר שפוי שתמלא כל צורך באופן הבטוח ביותר.

סוגי הבמות והשימושים בהן

עבודות בגובה נדרשות בתחומי החקלאות, התחזוקה, תשתיות חשמל ועוד. לצורך ביצוע עבודה ראויה יש לדאוג לעובדים לאמצעים הרלוונטיים בעלי התכונות הנדרשות לביצוע כל סוג עבודה. למשל, סלי הרמה ידניים או חשמליים המתאימים לאדם אחד ומיועדות לעבודה במקומות קטנים כמו מפעלים ומחסנים. לעבודה בגובה רב יותר או במרחב סבוך ניתן להשתמש בבמת הרמה חשמלית טלסקופית או בעלת זרוע ישרה המעניקות התניידות קלה במרחב.

אופן התפעול ונוחות השימוש בבמת הרמה חשמלית

במת הרמה חשמלית ניידת טלסקופית או בעלת זרוע ישרה ניתנת לתפעול נוח ופשוט ע”י המפעיל בעזרת שלט ייעודי לשליטה מירבית גם בזוית הזרוע להגעה גם למקומות בלתי נגישים. כמו כן, המנוע החשמלי מאפשר הטענה מהירה דרך שקע חשמלי פשוט. באם תשתמשו בסלי הרמה תוכלו לשלוט להם בקלות בעזרת לוח המכוונים שנמצא בצד להורדה והרמה של הסל לגובה הנדרש. חשוב לציין, כי כל הבמות שלנו יכולות לעמוד בנשיאת משקל רב כך שניתן לעלות על הבמות גם שני אנשים יחד עם כל הציוד הכבד.

פתרונות ההרמה האיכותיים שלנו ישרתו אתכם נאמנה

כל במת הרמה חשמלית ניידת שנספק לכם תעניק לעובדים שלכם גם יציבות בעבודה וגם נוחות מקסימלית בעבודה. כך שתוכלו להיות רגועים שהעובדים שלכם יגיעו לכל מקום בבטחה. בנוסף, הבמות החשמליות שלנו מספקות עבודה שקטה כך שתוכלו גם לעבוד בשקט מבלי להפריע לעובדים האחרים במקום. לסיכום, אם אתם מעוניינים בבמת הרמה חשמלית במחיר ששובר את השוק ומבלי להתפשר על הנוחות או הבטיחות אז הגעתם למקום הנכון.  אז לקבלת הצעות מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
Call Now Button