במות מספריים

השירותים שלנו

במות המספריים הן הבמות הנפוצות ביותר לשימוש בישראל מבין סוגי במות ההרמה הקיימות היום. הן מאפשרות הרמה לגובה של ציוד ועובדים והן מספקות משטח עבודה יעיל במיוחד לעבודות שונות כגון תיקונים, איטום, צביעה, עבודות חשמל ותליית שלטי פרסום. הן מתאימות להרמה לגובה באופן אנכי לקרקע וניתן לשלוט בהן על-ידי שימוש בשלט רחוק המחובר למכשיר עצמו. ישנם 2 סוגים עיקריים של במות הרמה מסוג מספריים – במות מספריים הפועלות על גבי מנוע דיזל ובמות מספריים הפועלות על גבי מנוע חשמלי.

היתרונות בבמות מספריים

במות המספריים נחשבות לבטוחות ביותר לשימוש והן מיוצרות על-פי תקנים מחמירים של הרמה בגובה ותקנים מחמירים לנשיאת משקל. ניתן לעבוד עם במות הרמה מספריים בשטחים פתוחים, בעיקר על גבי מנוע דיזל, ובחללים סגורים על גבי מנוע חשמלי. המנוע החשמלי מאפשר את העבודה השקטה והנקייה מזיהום בתוך כל חלל סגור, לעומת מנוע הדיזל המספק עוצמה ואפשרות נסיעה בדרכים לא סלולות.

השכרת במות מספריים מקצועיות

חברות, תעשיות ובתי עסק הנדרשים לבצע עבודות בגובה, יכולים לשכור במות מספריים לתקופת זמן מוגדרת וליהנות מתנאי תשלום מעולים! מלבד זאת, ניתן גם לרכוש במות הרמה מסוג מספרים ולשכור שירותי תחזוקה ותיקון שוטפים אשר ישמרו על במות המספריים תקינות לאורך זמן ובכך למנוע פגיעה בשגרת העבודה של המקום.

איפה כדאי לשכור או לקנות במות מספריים?

לקנייה או השכרה של במות מספריים, מומלץ לפנות רק לחברת NRG במות הרמה הנחשבת לאחת החברות הטובות ביותר בישראל בתחום. עם מגוון רחב של במות הרמה מספריים, חברת NRG במות הרמה מאפשרת לכם לקבל את מכשירי העבודה בגובה הטובים ביותר העומדים בתקני בטיחות מחמירים לעבודה בגובה.

במות מספריים של חברת NRG במות הרמה

צוות חברת NRG במות הרמה מציע לכם לקבוע פגישה עם נציגי החברה בכדי לקבל הצעה משתלמת להשכרה או קנייה של במת הרמה מסוג מספריים. נציגי החברה ישמחו להתאים לכם את במת ההרמה מסוג מספריים על-פי הצרכים העסקיים שלכם בכל מפעל, חנות או מרכז מסחרי הנמצא ברשותכם.

מחפשים דרך הבטוחה לעבודה בגובה?

פנו אלינו ותהנו משירות ללא תחרות


השירותים שלנו




ציוד ובמות הרמה

ציוד ובמות הרמה

במות הרמה הן מתקני העבודה בגובה המתקדמים ביותר הקיימים היום. ניתן לראות את השימוש בבמות הרמה כמעט בכל תעשייה ובכל תחום והן מספקות שעות רבות של עבודה בטיחותית לעובדים.




במות מספריים

במות מספריים

במות המספריים הן הבמות הנפוצות ביותר לשימוש בישראל מבין סוגי במות ההרמה הקיימות היום. הן מאפשרות הרמה לגובה של ציוד ועובדים והן מספקות משטח עבודה יעיל במיוחד לעבודות שונות.




מתקני הרמה

מתקני הרמה

הרמה של ציוד לגובה ניתן לבצע באמצעות מתקני הרמה מקצועיים. בדרך זו ניתן לחסוך בכוח אדם ולייעל את העבודה בצורה מושלמת למגוון רחב של עבודות.




במות הרמה למכירה

במות הרמה למכירה

במות הרמה לעבודה בגובה הן שימושיות למגוון רחב של עבודות ונחשבות לבטיחותיות ביותר. כיום ניתן למצוא במות למכירה מחברה ישראלית המייבאת את הבמות מהחברות הגדולות בישראל .




במות הרמה להשכרה

במות הרמה להשכרה

ציוד עבודה לגובה בכלל ובמות הרמה בפרט צריכים לעמוד בתקנות בטיחות מחמירות בכדי לספק את ההגנה המלאה על הפועלים העובדים בתנאי עבודה בגובה.




פיגומים ניידים וקלים

פיגומים ניידים וקלים

פיגומים ניידים נחשבים לאמצעי העבודה בגובה המהיר והנוח ביותר לתפעול! באמצעות בנייה מודולרית של פיגומים מאלומיניום, ניתן להקים את הפיגום הנייד במהירות ובהתאמה מושלמת.




עבודה בגובה

עבודה בגובה

שמירה על בטיחות העובדים היא חשובה ביותר בכל סוג עבודה ובכל תחום ובעיקר כאשר מדובר על עבודה בגובה. עבודה בגובה רלוונטית לאלפי חברות וארגונים הפועלים בישראל.

 

במות מספריים
phone icon
phone icon Whatsapp icon