במות הרמה

בטיחות ויעילות השימוש בבמות שלנו

אנו מספקים במות הרמה משוכללות, בטוחות ובעלות תו תקן אירופאי המבטיחות יציבות מירבית בעבודה בגובה. כל הבמות שלנו משמשות כפתרון יעיל לעבודה בגובה גם בהגעה לנקודות בלתי נגישות ואף חסומות בזכות הזרוע המפרקית המיוחדת שלהן המאפשרת יכולות תמרון אידיאליות. כמו כן, אנו מספקים במות הרמה להשכרה במחיר שפוי לכל תקופת זמן או רכישה.

מגוון הסוגים ואופן פעולתן

כל עבודה מתבצעת באופן שונה ובמקומות שונים לכן יש להתאים את סוג במת ההרמה לצרכי העבודה הנדרשת. למשל, במות זרוע טלסקופית דיזל וחשמליות המגיעות בצורה אופקית למקומות בעלי נגישות מוגבלת ויכולות לתמרן בקלות בעזרת זרוע הניתנת לכיוון לגובה הנדרש. במות מספריים חשמליות ודיזל יכולות להגיע לשלל גבהים לבחירתכם. הן בעלות מערכת הנעה עצמית חשמלית או עם מנוע דיזל חסכוני ובעלות סולם המתקפל בצורת מספריים. סלי הרמה מיועדים לאדם אחד וניתן לבחור בין סלים עם זרוע טלסקופית הנפתחת באופן אנכי או זרוע מפרקית מתכווננת.

האם כדאי לרכוש או לקנות במות הרמה

אם אתם צריכים אמצעי עבודה יעיל לעבודה בגובה, במות הרמה לסוגיהן הן בהחלט הפתרון עבורכם. כדי שתוכלו להתחיל להשתמש בבמות הרמה, יש לכם אפשרות לרכוש במה חדשה או יד שנייה או אפילו לבחור בבמות הרמה להשכרה במחיר שפוי יותר לתקופת זמן ספציפית. השכרה תתאים לכל מי שמחפש פתרון לביצוע עבודות בגובה במיידי ולזמן קצר יחסית, לעומת רכישה שתתאים למי שצריך כלי הרמה לשימוש קבוע לביצוע עבודות באופן שוטף.

במות ההרמה שלנו ייקחו אתכם גבוה בבטחה

כשמעוניינים לבצע עבודות בגובה חשוב לדאוג לשימוש באמצעים הבטוחים והנוחים ביותר. לכן אנו מציעים מתקני הרמה איכותיים וחזקים ביותר שייקחו את העובדים שלכם לכל גובה באופן הבטיחותי ביותר. ניתן לבחור בבמות הרמה להשכרה גם לטווח קצר או לרכישה. אנו שמים דגש על שביעות רצון הלקוחות ונשמח להעניק מענה לכל בעיה ושאלה דרך המוקד הטלפוני שלנו ובעת הצורך נגיע עד אליכם ונטפל בבעיה במקצועיות ובמהירות. בין אם תבחרו במות הרמה להשכרה או לרכישה אנו נייעץ לגבי סוג הבמה הנכון לכם. בקיצור, בחירה בנו היא הבחירה הבטוחה עבורכם. אז לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים כאן

השירותים שלנו
Call Now Button