במות הרמה קטנות

במות הרמה קטנות לעבודה בטוחה בגובה

כשאנו עובדים בגבוה ישנה סכנה לנפילות וסכנת קריסה של המתקן בו אנו משתמשים. לכן חשוב לבחור בבמת הרמה יציבה וחזקה הבנויה פלדה עוצמתית שתוכל להרים אותנו לכל גובה שנדרש בבטחה. הבמות שלנו מספקות פתרון יעיל לעבודות בגובה תוך עמידה בקו התקן האירופאי המחמיר. כל הבמות שלנו מיועדות לנשיאת משקל רב כך שניתן להעלות גם כל ציוד כבד הנדרש לעבודה. אצלנו תוכלו לרכוש במת הרמה קטנה במחיר שווה לכל כיס שישרת אתכם באופן הבטוח ביותר או במת הרמה קטנה להשכרה עליה תשלמו לפי תקופת זמן השימוש.

סוגי במות הרמה קטנות ואופן התפעול

באופן עקרוני במות הרמה קטנות מתאימות לשימוש בעיקר במקומות קטנים כמו מחסני לוגיסטיקה ושינוע שונים. מבין סוגי הבמות שלנו תמצאו במת הרמה עם זרוע טלסקופית עם גלגלים המאפשרת התניידות נוחה ואופן תמרון אידיאלי דרך פתחים בעלת מנוע חשמלי או מנוע דיזל חסכוני. סוג נוסף של במת הרמה קטנה היא במת מספריים בעלת סולם המתקפל בצורת מספריים שניתן לכיוון באמצעות לוח מכוונים פשוט ונוח לשימוש.

מדוע כדאי להשתמש בבמות קטנות להרמה

מלבד גודלם הקטן המאפשר התניידות קלה ונוחה במקומות סגורים וקטנים, כושר התמרון המקסימלי שלהם מאפשר גישה גם למקומות בלתי ניגשים ופתחים קטנים. כל במות ההרמה שלנו בעלי מנוע חסכוני או מנוע חשמלי שניתן להטענה מהירה דרך שקע חשמלי פשוט. כל מתקני ההרמה שלנו מאפשרים גם עבודה שקטה. במות הרמה אנכיות מאפשרות שימוש נוח ע”י מנגנון הורדה ועלייה פשוט שניתן לכיוון על פי גובה.

כל הטוב שניתן לצפות ממנו בבמות הרמה

לסיכום, כשבוחרים בנו יכולים להיות רגועים שבחרתם בפתרונות ההרמה המקצועיים ביותר שיסייעו לכם בעבודות בגובה באופן הבטוח ביותר. אנו גם מעמידים לרשותכם שירות תמיכה טכנית המספק מענה לכל תקלה או שאלה. באם תיתקלו בבעיה בבמת ההרמה אנו נגיע עד אליכם ונתקן במקצועיות ובמהירות. אנו גם נשמח לעזור לבחור את הבמות בהתאם לאופן העבודה. אצלנו תהנו מבמת הרמה קטנה במחיר שפוי ובבמת הרמה קטנה להשכרה לכל תקופת זמן שתרצו. בקיצור- בעזרת הבמות שלנו תגיעו לגבהים חדשים במינימום מחירים ובמקסימום בטיחות. אז לקבלת הצעת מחי השאירו פרטים כאן

השירותים שלנו
Call Now Button